Dyrektor Instytutu

Dyrektor kieruje Instytutem, a w szczególności:

  1. ustala plany działalności Instytutu;
  2. realizuje politykę kadrową;
  3. zarządza mieniem i odpowiada za jego wykorzystanie na realizację zadań statutowych Instytutu;
  4. odpowiada za wyniki działalności naukowej i badawczo-rozwojowej Instytutu;
  5. reprezentuje Instytut;
  6. podejmuje decyzje we wszystkich sprawach dotyczących Instytutu, z wyjątkiem należących do zakresu działania Rady Naukowej.

Zarządzanie Instytutem przez Dyrektora odbywa się przy pomocy:

  1. Zastępcy Dyrektora ds. Nauki,
  2. Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa,
  3. Zastępcy Dyrektora ds. Transfuzjologii,
  4. Zastępcy Dyrektora ds. Zarządzania i Finansów,
  5. Kierowników komórek organizacyjnych i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy.

Swoich zastępców powołuje i odwołuje Dyrektor Instytutu po zaopiniowaniu przez Radę Naukową. Zastępcy Dyrektora kierują działalnością podporządkowanych im bezpośrednio komórek organizacyjnych w zakresie ustalonym przez Dyrektora.

Dyrektor Instytutu może powoływać i odwoływać: sekretarza naukowego, kolegium, zespoły naukowe, doradcze i problemowe, pełniące funkcje opiniodawczo-doradcze w maksymalnej liczbie 5. Skład kolegium oraz zespołów naukowych, doradczych i problemowych, ich zadania i strukturę określa Dyrektor Instytutu.

Informacja o publikacji

Data publikacji: 08.04.2014 09:59
Osoba publikująca: [ ]

Data ostatniej modyfikacji: 09.10.2018 08:01
Osoba modyfikująca: [ ]